Με το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Novoville μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τη Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Β., ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα επιτρέπει την γρήγορη και εύκολη καταχώρηση ζητημάτων καθημερινότητας που αφορούν σε θέματα αρμοδιότητας της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Β., με στόχο την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπισή τους από τις υπηρεσίες μας. Παράλληλα, μπορείτε να λαμβάνετε αυτόματες ενημερώσεις για την εξέλιξη του ζητήματος που αναφέρατε, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση. 

 

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι υπηρεσίες γίνονται προσβάσιμες και αποτελεσματικές, έχοντας στο επίκεντρο τους το Δημότη.

Πώς μπορώ να αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην καθημερινότητά μου;

Η αναφορά αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (Mobile App για iOS & Android), είτε μέσω του NovovilleWebApp στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Β. που μπορείτε να βρείτε πατώντας εδώ.

Η αναφορά ενός ζητήματος γίνεται σε 5 απλά βήματα:

  1. Επιλογή τοποθεσίας
  2. Επιλογή είδους αιτήματος
  3. Προσθήκη σύντομης περιγραφής (προαιρετικά)
  4. Προσθήκη φωτογραφίας
  5. Αποστολή του αιτήματος

Στη συνέχεια, το αίτημα σας παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Β., ενώ λαμβάνετε ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Επιπλέον, μέσω του συστήματος, μπορείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για δρώμενα, εκδηλώσεις και ανακοινώσεις του Δήμου, να βρείτε σύντομες απαντήσεις για διαδικασίες και δικαιολογητικά, να δείτε ζωντανά στο χάρτη δεκάδες σημεία ενδιαφέροντος, όπως Κ.Ε.Π. και φαρμακεία, καθώς και να πείτε την άποψή σας για σημαντικά ζητήματα που αφορούν στο Δήμο μέσω σύντομων δημοσκοπήσεων.